banner espa

Υποστήριξη Ηλεκτρονικών Ετικετών Ραφιών (ESL)

 Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και την άμεση αντιμετώπιση τεχνικών θεμάτων στις ηλεκτρονικές ετικέτες ραφιού (ESL), σας υπενθυμίζουμε τη διαδικασία ελέγχου πριν την αποστολή τους στο service, σύμφωνα με την εκπαίδευση που έχετε ήδη λάβει κατά την προμήθειά τους. Σε περίπτωση που επιθυμείτε πρόσθετη εκπαίδευση ή οδηγίες, είμαστε στη διάθεσή σας να την προγραμματίσουμε όποτε επιθυμείτε.

Ο βασικός έλεγχος περιλαμβάνει :

 1. Οπτικός έλεγχος

  • Ελέγξτε για φυσικές φθορές, σπασίματα ή υγρασία. Σε αυτές τις περιπτώσεις απαιτείται αντικατάσταση με καινούργια ετικέτα.
  • Επιβεβαιώστε ότι η ετικέτα είναι εντός εμβέλειας κεραίας.

 

2. Έλεγχος λειτουργικότητας / Σύνδεση με το σύστημα

  • Επιβεβαιώστε ότι η ετικέτα είναι συγχρονισμένη με το κεντρικό σύστημα ESL.
  • Ελέγξτε τη λήψη σήματος από την κεραία/πύλη επικοινωνίας.
  • Επιχειρήστε την αποστολή ενημέρωσης/τιμής από το λογισμικό διαχείρισης.
  • Επιχειρήστε την αποστολή flash (εφόσον υποστηρίζεται από την ετικέτα) από το λογισμικό διαχείρισης.
  • Ελέγξτε αν η οθόνη της ετικέτας αλλάζει περιεχόμενο ή παραμένει "παγωμένη".
  • Ελέγξτε αν το LED της ετικέτας αναβοσβήνει.

 

3. Μπαταρία / Ενέργεια

Έλεγχος κατάστασης μπαταρίας (low battery). Εάν η ετικέτα έχει παραμείνει εκτός εμβέλειας για μεγάλο χρονικό διάστημα ή έχει υποστεί πολλαπλές αλλαγές/flash, πέραν των ενδεδειγμένων από τον κατασκευαστή, ενδέχεται να έχει εξαντληθεί η μπαταρία. Σε αυτές τις περιπτώσεις απαιτείται η αντικατάσταση της μπαταρίας, η οποία μπορεί να γίνει από εσάς. Η τήρηση αυτής της διαδικασίας μας επιτρέπει να αξιολογούμε γρηγορότερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια τυχόν δυσλειτουργίες. Εάν, μετά τους παραπάνω ελέγχους, διαπιστωθεί ότι η ετικέτα δεν μπορεί να επανέλθει σε λειτουργία, απαιτείται αντικατάστασή της με καινούργια. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Πωλήσεων της εταιρείας μας.

Activate